Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Fizetés, szállítás

FIZETÉSI MÓDOK

 

SIMPLE BANKKÁRTYÁS FIZETÉS

A Simple Online Fizetési Rendszert az OTP Mobil Kft. fejleszti és üzemelteti. Az OTP Mobil Kft. az OTP Csoport tagja.

A szolgáltatást igénybe vevő vásárlók online vásárlások esetében választhatják a Simple egyszerű és biztonságos fizetési megoldását. Ekkor a megszokott módon, a Simple felületén intézhetik fizetésüket.

A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatása keretében kínált fizetési eljárással. A szolgáltatás alatt a felhasználó, így a kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva a Simple tranzakciókat folyamatosan figyeli, s nem várt események megelőzésében nyújt segítséget.

MELYEK A TRANZAKCIÓ LÉPÉSEI?

1.     A „Fizetés” gombra kattintva Ön átkerül a Simple fizetési oldalára, ahol a bankkártya adatai megadásával elindítja a tranzakciót.

2.     A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizze az adatok helyességét.

3.     A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.

4.     A fizetéseredményéről Ön e-mail útján is értesítést kap, valamint a Simple rendszere visszairányítja a webáruház oldalára.

Bővebb információ: Simple Pay

 

UTÁNVÉTEL

Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza az "Utánvétel" fizetési módot. Az utánvéttel történő vásárlás költségei ebben az esetben Önt terhelik.

 

BANKI ÁTUTALÁS

A termékek ellenértékét banki átutalás útján is rendezheti. Az átutaláshoz szükséges adatok:

Kedvezményezett számlaszáma: 10300002-10664004-49020013
Kedvezményezett bankja: MKB Bank Nyrt
Kedvezményezett neve: Fiftynine Kft.
Adószám: 25598331-2-41

 

ÁTVÉTELI MÓDOK

FUTÁRSZOLGÁLAT

A futárszolgálatot a logisztikai partnerünkön keresztül intézzük.

Foxpost ZRt.
3200 Gyöngyös, Batsányi u. 9.

15.000 Ft értékhatárig a szállítási költség Magyarország területén 1.050 Ft. 15.000 Ft értékű rendelés felett a szállítási költséget Magyarország területén átvállaljuk. Csak abban az esetben kerül szállítási költség kiterhelésre, ha Vevő hibájából a csomag nem kerül kézbesítésre, illetve a visszáru esetében.

CSOMAGAUTOMATA

A csomagautomatán keresztül történő kézbesítést logisztikai partnerünkön keresztül intézzük.

Foxpost ZRt.
3200 Gyöngyös, Batsányi u. 9.

15.000 Ft értékhatárig a csomagautomata költsége 500 Ft. 15.000 Ft értékű rendelés felett a csomagautomata szállítási költségét Magyarország területén átvállaljuk. Csak abban az esetben kerül szállítási költség kiterhelésre, ha Vevő hibájából a csomag nem kerül kézbesítésre, illetve a visszáru esetében.

SZEMÉLYES ÁTVÉTEL

Személyes átvétel irodánkban egy előre egyeztetett időpontban lehetséges. Tel.: +36 30 667 2931
(Az irodánkban történő személyes átvétel során csak készpénzes és fizetés lehetőséges.)
Cím: 1046 Budapest, Erdősor u. 56.

Nyitvatartás: H-Cs: 10-16 óráig, P: 13 óráig

 

TELJESÍTÉSI HATÁRIDŐ

A megrendelésre vonatkozóan az általános teljesítési határidő a rendelés visszaigazolásától számított legfeljebb 30 nap. Amennyiben a terméket Vevő kérése gyártásba helyezzük, annak határideje egyedileg egyeztetett időpont lesz.

 

JOGFENNTARTÁS, TULAJDONJOGI KIKÖTÉS

Amennyiben Ön korábban már úgy rendelt terméket, hogy azt a kiszállítás során "nem vette át" (ide nem értve azt az esetet, amikor elállási jogával élt), vagy a Termék "nem kereste" jelzéssel érkezett vissza a Vállalkozáshoz, a Vállalkozás a megrendelés teljesítését a vételár és a szállítási költségek előre történő megfizetéséhez köti.

Vállalkozás visszatarthatja a Termék átadását, ameddig nem győződik meg arról, hogy a Termék árának kifizetése sikeresen megtörtént az elektronikus fizetési megoldás használatával (ideértve azt az esetet is, amikor az átutalással fizetett termék esetén Vásárló a tagállama szerinti pénznemben utalja el a vételárat és az átváltás, valamint a banki jutalékok, költségek miatt Vállalkozás nem kapja meg teljes mértékben a vételár és a szállítási díj összegét). Amennyiben a Termék ára nem került teljes mértékben kifizetésre, a Vállalkozás a vételár kiegészítésére hívhatja fel a Vevőt.

 

KÜLFÖLDRE TÖRTÉNŐ ÉRTÉKESÍTÉS

Vállalkozás nem különbözteti meg a Honlap használatával Magyarország területén és az azon kívül az Európai Unió területén belüli vásárlókat. A jelen ÁSZF eltérő rendelkezése hiányában a Vállalkozás Magyarország területén biztosítja a megrendelt termékek kiszállítását/átvételét a korábban részletezett feltételekkel.

A Magyarországon kívüli vásárlásra is jelen ÁSZF rendelkezései az irányadóak azzal, hogy a vonatkozó rendelet előírásai alapján jelen pont értelmezésében vevőnek az a fogyasztó minősül, aki valamely tagállam állampolgára, vagy valamely tagállamban lakóhellyel rendelkezik, vagy az a vállalkozás, amely valamely tagállamban letelepedési hellyel rendelkezik, és az Európai Unión belül kizárólag végfelhasználás céljából vásárol árut vagy vesz igénybe szolgáltatást, vagy ilyen szándékkal jár el. Fogyasztónak az a természetes személy minősül, aki olyan célból jár el, amely kívül esik kereskedelmi, ipari, kézműipari vagy szakmai tevékenysége körén.

A kommunikáció és a vásárlás nyelve elsősorban a magyar nyelv, Vállalkozás nem köteles a vásárló tagállami szerinti nyelven kommunikálni Vásárlóval.

Vállalkozás nem köteles megfeleljen a Vásárló tagállama szerinti nemzeti jogban az érintett Termékkel kapcsolatban meghatározott szerződésen kívüli követelményeknek, például címkézési vagy ágazatspecifikus követelményeknek, vagy, hogy tájékoztassa a Vásárlót ezekről a követelményekről.

Vállalkozás eltérő rendelkezése hiányában Magyarországi ÁFÁ-t alkalmazza minden Termék esetében.

Vásárló a jelen ÁSZF szerint élhet jogérvényesítési lehetőségeivel.

Elektronikus fizetési megoldás alkalmazása esetén a fizetés a Vállalkozás által meghatározott pénznemben valósul meg, a tranzakciós költségekkel növelt áron. Ezen költségek megtalálhatók a Simple Pay korábban jelzett honlapján.

Vállalkozás visszatarthatja a Termék átadását, ameddig nem győződik meg arról, hogy a Termék árának és a szállítási díjnak kifizetése sikeresen és maradéktalanul megtörtént az elektronikus fizetési megoldás használatával (ideértve azt az esetet is, amikor az átutalással fizetett termék esetén Vásárló a tagállama szerinti pénznemben utalja el a vételárat (szállítási díjat) és az átváltás, valamint a banki jutalékok, költségek miatt Vállalkozás nem kapja meg teljes mértékben a vételár összegét). Amennyiben a Termék ára nem került teljes mértékben kifizetésre, a Vállalkozás a vételár kiegészítésére hívhatja fel a Vásárlót.

Vállalkozás a Termék átadása érdekében a magyar vásárlókat megillető átadási lehetőségeket biztosítja a nem magyarországi vásárlóknak is.

Amennyiben Vásárló az ÁSZF szerint kérheti a Termék szállítását Magyarország területére, vagy bármely más Európai Uniós tagállam területére, ezt kérheti a nem magyarországi vásárló is bármely az ÁSZF-ben megjelölt szállítási módon.

Egyebekben a Vásárló kérheti, hogy a Termék szállítását saját költségén oldhassa meg külföldre. Magyar vásárlót ez a jog nem illet meg.

Vállalkozás a szállítási díj megfizetését követően teljesíti a megrendelést, amennyiben Vásárló a szállítási díjat nem fizeti meg Vállalkozás számára, vagy a saját szállítást nem oldja meg az előre egyeztetett időpontig, Vállalkozás a szerződést felmondja és az előre megfizetett vételárat visszafizeti Vásárló számára.

 

Keresés